OnlineMarketers

Professionelt SEO bureau

Som SEO Bureau er vi specialister i vækst af på din digitale tilstedeværelse ved, at øge din synlighed på søgemaskiner som Google. Vi skaber mere relvant og målrettet trafik, der giver hurtige og målbare resultater fra start. Lad os starte rejsen sammen nu

Danmarks skarpeste SEO bureau

Konkurrencen om kunderne er hård på Google, og det kræver en dedikeret indsats at nå til tops. Vi er et professionelt SEO-bureau for dig, der arbejder seriøst med søgemaskineoptimering (SEO) og kan se potentialet i et godt og langvarigt samarbejde omkring SEO. 

Vejen mod toppen af søgeresultaterne er ikke uden forhindringer og har man ikke de fornødne kompetencer eller ressourcer internt i virksomheden anbefaler vi altid, at man allierer sig med et SEO-bureau.

Det kræver nemlig masser af erfaring og et indgående kendskab til Googles algoritmer at slå konkurrenterne og sikre sig de eftertragtede topplaceringer, som er nøglen til mere trafik og øget salg. 

Online-Marketers er et SEO-marketing bureau, som de seneste 10 år har hjulpet både små og store virksomheder til succes online gennem arbejde med bl.a. søgemaskineoptimering, annoncering og opbygning og vedligehold af hjemmesider. 

SØLV PLAN

2.500 kr. / måned

GULD PLAN

5.000 kr. / måned

PROFESSIONEL PLAN

15.000 kr. / måned

Hvad kan vi hjælpe dig med som SEO bureau?

Vores primære kompetencer som SEO bureau er naturligvis at yde hjælp til SEO. Vi har et stærkt team af erfarne SEO specialister, som vil gøre deres ypperste for at vækste din forretning.

Indledningsvis er deres vigtigste opgave at afdække dine behov ift. SEO hjælp. Nogle virksomheder er meget involverede i vores SEO projekter og har måske selv interne ressourcer til f.eks. tekstforfatning eller teknisk optimering, mens andre overlader det fulde ansvar til os.

I den indledende dialog omkring at blive dit søgemaskineoptimering bureaue vil vi derfor tage en snak med dig omkring hvilken samarbejdsmodel bedst passer til dig.

For at kunne give dig den bedste SEO hjælp handler den indledende dialog også om, at vi får et indgående kendskab til din virksomhed, så vi har helt styr på, hvad det er virksomheden sælger eller tilbyder, samt hvad der gør den unik ift. konkurrenterne. Dette er nemlig vigtig viden, når vi skal arbejde med SEO tekster, brugervenlighed og kunderejsen på din hjemmeside.

SEO er nemlig en langvarig – og nogle gange ligefrem langtrukken – proces, og det kan koste mange kræfter at nå til tops. Hvis du beder om vores hjælp til søgemaskineoptimering er du sikker på at få en kompetent og seriøs samarbejdspartner, som ikke kun fokuserer på at sælge dig timer, men som faktisk har en reel interesse i at se din virksomhed vækste gennem højere synlighed på Google.

Det er nemlig vores erfaring, at det skaber de bedste resultater – og også hovedårsagen til vores langvarige og succesfulde samarbejde med stribevis af andre ambitiøse virksomheder.

Hvad er de vigtigste elementer i SEO?

SEO er gennem årene blevet et mere og mere komplekst område at arbejde med. Det skyldes, at Google hele tiden ændrer på deres algoritme, som bestemmer, hvordan hjemmesider skal rangere ift. hinanden i søgeresultaterne.

I løbet af de seneste år har det i stigende grad handlet om at kunne give en god brugeroplevelse til folk, der søger fra mobilen efterhånden som den er blevet folks primære enhed.

Nogle af de vigtigste elementer i en effektiv SEO optimering, kan overordnet set inddeles i følgende underopgaver – Tryk for at læse mere:

Hvordan er din hjemmeside gearet ift. konkurrencen på markedet?

Hvad søger potentielle kunder på, og hvor kan vi forbedre synligheden?

SEO Strategi

Hvordan skal vi prioritere opgaverne for at skabe et solidt fundament at bygge videre på?

Hvor skal vi sætte ind først og hvordan?

Er hjemmesidens synlig i de lokale søgeresultater?

Har hjemmesiden det rigtige og tilstrækkeligt med indhold til at imødekomme brugernes ønsker?

Indeksering og crawling

 Hvordan ser Google din hjemmeside, og hvor ofte kommer deres robotter forbi?

Tracking og data

Har vi det rette datagrundlag, som sikrer, at vi kan optimere løbende?

Hvad koster SEO?

Prisen på SEO er forskellig alt efter din virksomheds størrelse, ambitioner og budget. Uanset hvilken SEO pakke du vælger hos os, bestræber vi os på at skræddersy indholdet til netop dine behov – og vi er altid åbne for en dialog omkring nye tiltag og ændringer i pakker. 

Svaret på Hvad koster SEO? afhænger i høj grad også af konkurrencen på markedet, for er du oppe imod store etablerede virksomheder, som har mange år på bagen, så kan det mange måneders eller måske ligefrem års dedikeret indsats – selv hvis du ved, hvad den rigtige og mest effektive fremgangsmåde er. 

Priserne for vores SEO pakker starter ved 2.500 kr./md. Den mindste pakke indeholder en tilpasset plan til, at komme i gang med din seo optimering. 

Vores mindste SEO pakke starter ved 2.500 kr./md. Det er vigtigt, at du ikke ser dette som en engangsinvestering, men derimod er villig til at arbejde om SEO i et langsigtet perspektiv.

Ofte ser man nemlig først effekten af indsatsen efter 6-12 måneder. Tilsvarende vil vores SEO aftaler som minimum starte med at tjene sig selv hjem efter 12 måneder. 

En professionel SEO pakke fra 15.000 kr./md. Fælles for vores SEO pakker er, at du får en dedikeret SEO specialist, som skal hjælpe med at øge din synlighed online. I samråd med dig ligger vi en plan for arbejdet, så vi får taget hånd om de vigtigste og mest basale ting først, såsom optimering af det tekniske fundament for hjemmesiden, on-page seo optimering af eksisterende tekster, lokal SEO optimering, samt arbejde med title-tags.

Derfra vil vi typisk arbejde med at udbygge indholdet på hjemmesiden, så vi bedre kan imødekomme brugernes søgeintention med relevant indhold. 

Samtidig kommer vi naturligvis ikke uden om at arbejde med link Building – altså at skaffe stærke links fra andre sider til din hjemmeside. De fungerer nemlig som kvalitetsstempler og øger din autoritet i Googles øjne, hvilket oftest bliver belønnet med bedre placeringer i søgeresultaterne.  

Hvordan arbejder vi med SEO

Vores arbejde med SEO tager afsæt i de vigtigste delementer nævnt ovenfor. Professionel søgemaskineoptimering handler om at kunne navigere i og prioritere imellem disse, så man sikrer størst mulig effekt med de ressourcer, man har til rådighed. 

For at tilbyde de bedste SEO services afklarer vi i den indledende dialog med din virksomhed, hvilke ressourcer vi kan trække på hos dig (om nogen) eller om vi skal stå for alle aspekter af SEO arbejdet. 

Vi kan både arbejde i vores eget team af specialister inden for teknisk seo optimering, indholdsproduktion/tekstskrivning samt link building/outreach eller i en form for hybrid, hvor vi f.eks. udarbejder den overordnede strategi, og du/I selv står for f.eks. on-page seo optimering og tekstforfatning. 

Uanset hvad skal vi nok sikre, at vi samlet set stiller et stærkt hold, som kan løfte opgaven i fællesskab og forbedre din virksomheds online synlighed.  

Kort sagt handler vores arbejde med SEO om at skaffe mere organisk trafik, og dermed forhåbentligt også flere leads eller øget salg. 

Det kan sagtens være, at dit udgangspunkt allerede er fornuftigt i form af velskrevne SEO tekster skrevet af en SEO tekstforfatter eller gode placeringer på udvalgte søgeord, men med professionel søgemaskinering optimering er der ALTID mere man kan arbejde med. Her kan læse mere om SEO tekst priser 

Bedre placeringer på flere søgeord. Opdage og optimere på nye søgeord eller spørgsmål kunderne hyppigt stiller. Strømline websitet ift. brugervenlighed, intern linking mm. 

Teknisk optimering i form af renskrivning af kode. Hastighedsoptimering ved at optimere måden siden indlæses på og begrænse mængden af tunge elementer, billeder osv. 

Mulighederne er mange, og vi skal nok guide dig igennem processen, så effekten er til at få øje på. I os får du en proaktiv og transparent samarbejdspartner, som kun har en ting for øje: Din virksomheds vækst! 

Hvad siger andre om os som SEO partner?

Vi kan ikke lide at prale af resultaterne for de mange kunder vi har arbejdet med gennem de sidste 10 år eller bryste os af at være det bedste SEO bureau. Vi lader hellere resultaterne tale for sig selv. Resultaterne udebliver nemlig sjældent, og vores kunder oplever i gennemsnit 100% vækst det første år. Her kan du se et udpluk af vores mange fine referencer fra kunder ang. samarbejde omkring søgemaskineoptimering:

Lokalt SEO bureau i alle landsdele

Lokalt SEO bureau i alle landsdele

Vi er et lokalt SEO bureau, men vi tilbyder vores SEO services over hele landet. Så hvis du ønsker at forbedre din virksomheds synlighed online – lokalt såvel som nationalt kan du roligt kontakte os.

SEO handler nemlig ikke udelukkende om at forbedre synligheden for f.eks. webshops, men også om at bygge bro mellem den fysiske og online tilstedeværelse for f.eks. restauranter, butikker, klinikker mm. Dette kalder man for lokal SEO.

En lokal virksomhed med en fysisk tilstedeværelse eller med kunder i lokalområdet er nemlig ikke meget værd, hvis ingen kender til den – eller kan finde den ved en online søgning.

Har du et lokalt vvs firma, skal du naturligvis stå forrest i køen, hvis folk googler ”nyt badeværelse” eller lignende. Er dit firma ikke at finde blandt de øverste søgeresultater, kan det være ligegyldigt – for så ender de med at vælge en af dine konkurrenter.

Vi tilbyder lokale SEO services til folk, der f.eks. er på jagt efter:

Uanset hvor i landet du befinder dig vil vi gerne være dit SEO optimering firma. Vi har stor erfaring med både lokal, national og international SEO og har mange succesfulde projekter i rygsækken, da vi gennem de sidste 10 år har arbejdet sammen med stribevis af både små og store virksomheder.

Du tænker måske: ”Hvis I skal hjælpe mig med lokal SEO, ved I så godt, at min virksomhed ligger i Vejle, men at jeg har flest kunder i Givskud?”. Det gør vi muligvis ikke nej, men det kan du så heldigvis fortælle os, så vi får det rette fokus fra start.

Vi kender ikke alle byer i Danmark, men heldigvis er processen omkring arbejdet med (lokal) SEO den samme, som tidligere nævnt: Det handler først og fremmest om at få analyseret den nuværende situation og få et indblik i din forretning – derefter om at få lagt en god plan for den grundlæggende optimering af website og indhold på både den korte og lange bane.

Sådan vælger du det rigtige SEO bureau
Sådan vælger du det rigtige SEO bureau

Det kan være en jungle at finde rundt i de mange SEO bureauer og SEO eksperter, der findes derude. For hvem er de dygtige, som kan bidrage med reel værdi og erfaring til din virksomhed – og hvem er mindre erfarne og måske sågar selvudnævnte ”eksperter”?

Det kan være svært at gennemskue, hvis det er første gang man er på jagt efter en SEO partner eller har begrænset viden, hvad angår SEO. Derfor har vi samlet en række tips til dig, så du kan vælge det helt rigtige søgeoptimering bureau for dig og din virksomhed:

Inden du begynder at søge efter en god seo partner, så anbefaler vi, at du prøver at få en ide om, hvilket behov du har, hvad angår seo. Har du arbejdet med SEO før eller er du ny på området? Hvis du tidligere har arbejdet med SEO, så ved du typisk, hvilket behov du har.

Det kan være, at du har behov for at få optimeret dit websites tekniske fundament, nye tekster ift. relevante søgeord eller måske handler det om få flere relevante og stærke links til din side.

Er du derimod ny på seo området er det naturligvis sværere at vide, hvad behovet er. Generelt kan man sige, at alle hjemmesider og virksomheder kan drage nytte af seo. Derfor anbefaler vi, at du allierer dig med nogen, der ved, hvad de taler om, så du får den rette hjælp til at øge din virksomheds synlighed online.

Har du ikke selv erfaring med eller evner indenfor seo, så anbefaler vi, at du finder nogle der leverer en ”full-service” løsning, så din hjemmeside kan blive løftet hele vejen rundt.

De skal kunne hjælper dig med at lægge en god strategi, udvælge de mest relevante søgeord at arbejde med for din virksomhed, skrive gode tekster samt være en troværdig sparringspartner ift. det tekniske fundament.

Når du kender dine behov bliver det nemmere at indlede dialogen med en potentielle samarbejdspartner til SEO. Det fører os let og elegant videre til det næste tip:

Det er sjældent en god ide bare at tage ”den første, den bedste”. Derfor anbefaler vi også, at du taler med flere potentielle samarbejdspartnere inden du laver en aftale.

I den indledende snak er det vigtigt, at du får en ide om deres kompetencer, teamets størrelse, deres erfaring mm. Nogle SEO bureauer eller specialister er netop det – specialister – mens andre tilbyder mange forskellige services.

Sidstnævnte har den fordel, at man også kan få hjælp til andre ting, som f.eks. annoncering eller hjemmeside udvikling, men omvendt kan det betyde, at de ikke er eksperter på de enkelte områder, men mere er en slags generalister, der ved lidt om en masse forskellige ting.

Tal gerne med f.eks. 3 potentielle samarbejdspartnere og spørg ind til deres måde at arbejde med SEO på, og hvordan de vil gribe opgave an i samarbejdet med dig. Efterfølgende vil du som regel stå tilbage med en ret klar mavefornemmelse om, hvilken af de 3 potentielle partnere, der er den rette for dig.

I den indledende fase er det også vigtigt at mærke efter om kemien er god med din potentielle samarbejdspartner. Er det folk, der vil det bedste for din forretning, deler de din vision, og er I generelt på bølgelængde?

Eller taler de et sprog du slet ikke kan relatere til eller forstå og virker det generelt som om, at de mere bare er ude efter at sælge dig timer eller prakke dig en alt for stor aftale på? Hvis samarbejdet skal blive godt, skal kemien også være det, og det er vigtigt, at I taler samme sprog fra start.

I stedet for bare at tage SEO bureauet eller ekspertens egne ord for gode varer, så anbefaler vi, at du efterspørger relevante cases og resultater fra dem ang. tidligere samarbejder. Det kan f.eks. være, hvis de tidligere har arbejdet med andre servicefirmaer, og du selv har et rengøringsfirma – eller en webshop af lignende størrelse henvendt til samme målgruppe.

På den måde får du en god fornemmelse for om de er i stand til at løfte opgaven og bevis på, at de kan levere resultater. Vil du gå endnu længere kan det også være en ide at kontakte tidligere kunder, så du kan høre direkte fra dem, hvordan det har været at samarbejde med det bureau/den ekspert, du overvejer.

Når din jagt er slut, og du har fundet den SEO partner, du mener er den rette til opgaven, så skal der naturligvis indgås en aftale også. Her er det altafgørende, at du ikke binder dig til årelange aftaler, som nogle bureauer desværre har for vane at arbejde med.

Det ved vi, da en række af vores kunder tidligere har været i kløerne på den slags. Det er ikke det, der giver dig vækst på den lange bane – det vil nok primært sikre dig dyre regninger og en masse grå hår.

Selvom SEO tager tid, og man ofte ikke ser en mærkbar effekt før efter 6-12 måneder, så skal man have mulighed for at komme ud af aftalen og sadle om, hvis f.eks. resultaterne udebliver, deadlines ikke overholdes eller samarbejdet generelt bare ikke kører.

Det er også derfor, vi altid opererer med et opsigelsesvarsel på løbende måned plus 30 dage. Det mener vi er mest fair for begge parter – og så håber vi i øvrigt, at vores resultater taler for sig selv og overbeviser vores kunder om at blive hængende.

Vi ønsker dig held og lykke i jagten på det bedste SEO bureau! Og du kunne jo passende indlede jagten med at tage en uforpligtende snak med os

Få en uforpligtende snak om dit potentiale

Den bedste dag at starte arbejdet med SEO var i går. Har du endnu ikke påbegyndt arbejdet anbefaler vi derfor, at du kommer i gang hurtigst muligt. Og om det så er på egen hånd eller med vores hjælp er egentlig underordnet.

Vi mener dog, at det altid er en god ide med en erfaren partner på sidelinien i form af et søgemaskineoptimering bureau, og der er vi et rigtigt godt bud, hvis vi selv skal sige det.

Er du nysgerrig på at høre mere om vores hjælp til SEO, så book et uforpligtende møde via kalenderen herunder. Her tager vi en god indledende snak om mulighederne og efterfølgende kommer vi også gerne med et oplæg og svaret på ”hvad koster SEO?” i dit tilfælde. Vi glæder os til at høre fra dig og håber at få lov at hjælpe med at vækste din online forretning!

FAQ SEO
Hvad er SEO?

SEO står for søgemaskineoptimering og handler basalt set om optimering af websites, så de giver den bedst mulige brugeroplevelse ved at besvare brugernes søgeintention.

Dette gøres ved at arbejde med websitets tekniske fundament, så det er hurtigt at indlæse og navigere rundt på; ved at arbejde med websitets indhold, så brugerne finder svar på deres spørgsmål, de produkter de søger eller hurtig hjælp til deres problemer; og ved at sikre, at websitet ikke står alene og får henvisninger fra andre websites i form af links. Læs mere om hvad er SEO

Hvorfor er SEO vigtigt?

SEO er vigtigt at arbejde med, da størstedelen af trafik og salg, kommer fra de organiske søgeresultater. SEO adskiller sig primært fra annoncering ved, at der investeres tid, energi og penge, til at opnå naturlige top placeringer på søgeord, hvor du ved annoncering betaler for hvert klik. SEO er den mest effektive marketingstrategi  målt over tid, og er dermed et must til enhver seriøs virksomhed. 

Hver gang der foretages et køb på internettet, stammer over 50% fra et organisk søgeresultat, der er opnået med en SEO optimering.  Vi sikrer du rangere for de vigtige søgeord, og skaber mere trafik og salg i en lind strøm.

Hvordan er processen for arbejde med SEO?

Vi starter altid med en indledende snak om din virksomhed og potentialet med SEO. Der er altid noget at arbejde med omkring SEO – og derfor også altid masser af potentiale. Der er naturligvis forskel på en nystartet virksomhed, hvor der ikke har været arbejdet med SEO før, og så en etableret virksomhed, hvor der er arbejdet med SEO over flere år.

I begge tilfælde vil vi dog kunne bidrage med brugbar erfaring inden for SEO og kunne løfte din online forretning til nye højder. Du kan læse mere om vores proces her

Derfor bør du vælge en professionel WordPress hjemmeside

Der er ikke mange CMS systemer, der kan måle sig med WordPress, når det kommer til brugervenlighed og fleksibilitet. Det bliver konstant udviklet, så det holder trit med den teknologiske udvikling samt brugernes behov, og derfor bør du altid vælge en professionel WordPress hjemmeside, hvis du overvejelser en ny hjemmeside.

Hvilke virksomheder arbejder i med?

Vi har ikke en bestemt type virksomhed, vi foretrækker at samarbejde med. Gennem tiden har vi hjulpet en lang række af både små og store virksomheder – lokale, nationale og internationale – med SEO. De omfatter både servicefirmaer, webshops og meget andet, og samarbejderne er oftest langvarige pga. de gode resultater, vi leverer.

Hvor lang er bindingsperioden?

Bindingsperioden på vores SEO aftaler er løbende måned plus 30 dage, da vi mener, at det er mest rimeligt for både vores kunder og os selv. Vær opmærksom på, at nogle i branchen opererer med meget lange opsigelsesvarsler eller aftaler, der kan være svære at komme ud af.

Kan jeg selv deltage i SEO optimering?

Vi vil meget gerne inddrage vores kunder i arbejdet med SEO. Dette skyldes både den interne viden, de selv besidder, men også at vi gerne vil lære fra os.

Det er forskelligt om vi er rådgivende eller udførende ift. SEO, og vi kan også fint lave en hybrid, hvor vi står for nogle delopgaver, mens kunderne f.eks. selv står for tekstforfatning. Det afhænger meget af virksomhedens størrelse og interne ressourcer, og vi finder naturligvis den samarbejdsmodel, der passer dig bedst.

Hvad er prisen på SEO?

Prisen på SEO starter fra 5.000 kr./md. for vores mindste pakke. Denne er typisk velegnet til mindre og nystartede virksomheder. Har du en større virksomhed eller er du i en branche med hård konkurrence kan det dog være relevant at operere med et større budget for at komme ordentligt rundt om opgaven.

I vores indledende dialog rådgiver vi altid om, hvilket niveau vi finder passende – og vi kan naturligvis altid skrue op i takt med, at din virksomhed vokser, og ambitionsniveauet øges.

Læs mere i vores artikler

Det at være en seo ekspert har med tiden udviklet sig til, at indeholde en rolle som den primære marketingansvarlige for mange virksomheder.

I kender det sikkert selv; hvor mange af jer kigger forbi den første side med Googles udvalgte resultater på jeres søgning?

’SEO tekst priser?’ Det er et spørgsmål, vi tit bliver mødt med, og det er selvfølgelig et meget relevant spørgsmål.

Scroll to Top